Dipl.muzički pedagog Aleksandra Cvijović-Randjelović rodjena 1969.g.u Beogradu, gde od rane mladosti pokazuje veliko interesovanje za muziku.Od svoje treće godine počinje muzičko obrazovanje, u muzičkoj školi Stanislav Binički.Učestvuje na raznim republičkim i saveznim takmičenjima gde postiže izuzetne rezultate Dalje obrazovanje nastavlja u srednjoj muzičkoj školi Josip Slavenski na dva odseka:klavir i teorija muzike.Po završetku školovanja upisuje Fakultet muzičke umetnosti u Beogradu odsek za opštu muzičku pedagogiju,i završava školovanje 1990.g.
Tokom školovanja na fakultetu aktivan je član akademskog hora Collegium musicum,pod dirigentskom palicom prof.Darinke Matić- Marović.Po preporuci dr.prof.Zorislave Vasiljević,a na osnovu pokazanih rezultata u metodici rada, još tokom studija počinje svoju pedagošku karijeru u muzičkim i osnovnim školama u Beogradu.Po završetku studija svoje prvo radno mesto nalazi u srednjoj muzičkoj školi Jovan Bandur-Pančevo.Uz pomoć saradnika i direktora Borisa Matijevića učestvuje u osnivanju festivala za decu „Raspevano proleće“-koji i danas postoji.Na osnovu pokazanih rezultata u pedagoškom radu dobija brojna priznanja za postignute rezultate u radu sa decom.
Pedagošku karijeru nastavlja u Beogradu u muzičkoj školi Stanislav Binički,gde počinje da razvija svoju ideju muzičkog vrtića i zabavišta za decu predškolskog uzrasta. Taj program koji je baziran na opštem razvoju deteta od najmlađeg uzrasta 2-3 godine,razvija dalje u srednjoj muzičkoj školi Kosta Manojlović-Zemun,gde pokazuje izuzetne rezultate u radu sa decom predškolskog uzrasta koja dobijaju mogućnost da se muzički edukuju kroz igru,na veoma zabavan način uz svoje roditelje.Svoj rad stalno razvija I posećuje seminare uglavnom u inostranstvu koji su vezani za poseban pristup u radu Orff schulwerk.
Svoju ideju muzičkog vrtića i zabavišta nastavlja da razvija u muzičkom centru Piccolo-čiji je osnivač i direktor od 2011.godine,gde uz pomoć partnera Škola pevanja Ivane Selakov I kolega razvija ideju neformalnog muzičkog obrazovanja,gde deca na potpuno drugačiji način stiču muzičko obrazovanje uz muziciranje dela kako klasične tako pop,rock i džez muzike.U toku postojanja muzičkog centra održala je veliki broj koncerata i pokazala da njena ideja omasovljavanja muzičkog obrazovanja na potpuno neformalan način uz podršku roditelja daje sjajne rezultate.