Svirajmo, pevajmo, igrajmo, stvarajmo, edukujmo i razumećemo se – je poruka koju program MUZIKAnTER želi da prenese.
Ovim programom želimo da organizujemo grupne i individualne muzičke radionice u kojima će učesnici biti mladi i deca sa smetnjama u razvoju. Posebnost ovog programa ogleda se u potrebi da se obogati sadržaj za osobe sa smetnjama u razvoju, da se lekovita moć muzike istakne u prvi plan i da se akcenat stavi na Orff medotu koja pruža mogućnost da se svako izrazi na sebi svojstven način što utiče na pozitivne promene u ponašanju, sticanju veština, razmišljanju i israživanju emocija.
Ideja programa MUZIKAnTER je da upotrebom zvuka, odnosno muzike i pokreta podstaknemo društveni i emocionalni razvoj, ojačamo vezu između uma i tela i omogućimo njihovo harmonično funkcionisanje na kreativan i raspevan način. Ovim programskim sadržajem želimo da muziku predstavimo kao "lek za telo, um i dušu", a u vreme da pružimo podršku slabostima ali i sposobnostima deci i mladima sa posebnim potrebama.
Pored velikog broja klasičnih, kreiranih i telesnih instrumenata deca će uz bogat muzički sadržaj razvijati motoriku, kretanjem i samoistraživanjem dok igraju, pevanjem će vežbati svoje vokalne sposobnosti i produbljivati svet mašte a sviranjem, će učiti da improvizuju, pamte i prepoznaju.
Kroz program MUZIKAnTER muzika nam pomaže da: shvatimo svet oko sebe, razvijemo motoriku, istražimo svoje emocije, budemo maštoviti, podstaknemo kreativnost, stimulišmo verbalizaciju, popravimo dikciju, upoznamo sopstveni glas, poboljšamo spoznajne veštine, budemo druželjubivi.
Važno je istaći da nije potrebno određeno muzičko predznanje da bi Vaše dete bilo učesnik programa MUZIKAnTER.
Ivana Aleksić diplomirani muzički pedagog, specijalista, već deset godina profesor solfeđa i teoretske nastave i osnivač Udruženja za pomoć osobama sa razvojnim poteškoćama „Ton po ton“. Realizator velikog broja muzičko-kreativnih radionica edukativnog karaktera i projekata podržanih od strane lokalne samouprave, različitih fondacija i ministarstava Republike Srbije. Učesnik mnogobrojnih programa vezanih za stručna usavrašavanja, angažovana i predana od 2014. godine uspostavlja saradnju i partnerstvo sa institucijama koje se bave socijalnom inkluzijom i jednakim mogućnostima. Kliknite za detaljniji opis ...
Branka T. Radojević je rođena 02.03.1967 u Zemunu. Osnovnu i srednju školu (IX i V beogradska gimnazija) pohađala u Beogradu. Diplomirala na Univerzitetu u Beogradu, Filozofski fakultet, Odeljenje za psihologiju, Magistrirala na Univerzitetu u Beogradu, Filozofski fakultet, Odeljenje za psihologiju, smer: Socijalna psihologija. Tema: ISPOLJENOST PROBLEMA U PONAŠANJU KOD DECE SA SMETNJAMA U INSTITUCIONALNOM I PORODIČNOM KONTEKSTU (2014). Mentor: Prof. Dr Dragan Popadić. Doktorirala na Univerzitetu u Beogradu, Filozofski fakultet, Odeljenje za psihologiju, Opšta psihologija, sa tezom: PROBLEMI U PONAŠANJU I RAZVOJ NESIGURNIH OBRAZACA VEZIVANJA: Uticaj konteksta odrastanja dece pod rizikom (2016). Mentor: prof. Dr Vera Rajović Kliknite za detaljniji opis ...